Op donderdag 30 april trekken Dievertje en Anastasia er samen met vaste vrijwilligers Bob, Rik en Niek op uit om de Kastanjelaan aan te pakken. Anastasia rijdt voor het eerst met de palletwagen. Gewapend met stalen neuzen waagt ze zich door de drukke straten van het Spijkerkwartier: stoere boel!
Onder een verwarmend zonnetje is het heerlijk werken en iedereen heeft zin om zo veel mogelijk boomspiegels op te frissen. Er wordt met veel enthousiasme gewied. Wat ook helpt is dat meerdere bewoners de opfrisactiviteiten aanmoedigen en er is vandaag zelfs een extra boomspiegel geadopteerd!
Kortom: het is een mooie dag met blije boomspiegels en vrolijke vrijwilligers, zoals Bob en Rik laten zien op de foto. Niek, die ook lekker door heeft gewerkt, is een volgende keer aan de beurt voor een gezellig kiekje.