- Dit evenement is voorbij.
Pluk de avond!
26 mei @ 18:30 - 19:30

Heb je het al gezien? De Steenstraat heeft er de laatste weken een heleboel prachtige plantjes bij gekregen. Om ervoor te zorgen dat die zo goed mogelijk kunnen groeien en bloeien, maken we vanaf dinsdag 19 mei weer wekelijks een rondje langs de perken om ongewenste kruiden te plukken. Pluk je mee?
We verzamelen elke week om 18.30 uur. Op 26 mei bij de St. Martinuskerk (Steenstraat 7), en dan staan we al met onze neus bovenop het eerste plantvak. Wij zorgen voor groene vingers en gereedschap, dus pierewaai gezellig mee.
Zin gekregen om de avond te plukken? Meld je aan via aanmelden@buurtgroenbedrijf.nl.
